Home 9 Proclaimer

Proclaimer

1. Keuzevrijheid

Bij ons staat dienstbaarheid centraal. Daarom kies je zelf voor de wijze waarop je contact met ons maakt – online, telefoon of bezoek een vestiging – en wij staan voor je klaar. En als je gebruik wilt maken van onze diensten, bereiden wij alles voor, maar je hebt steeds de vrijheid om er gebruik van de maken, of niet.

2. Begrijpelijke voorzieningen

We zijn geen juristen, maar stellen mensen centraal. Daarom spreken we in begrijpelijke taal en leggen we alles liever nog een keer uit dan dat we je met lege handen laten staan. Zo weet je altijd waar je voor kiest en hoe wij je willen behandelen.

3. Persoonlijke informatie

Als je gebruik maakt van onze diensten, heb je altijd recht op juiste, volledige en actuele informatie, die we je meteen verstrekken als jij erom vraagt, maar die we periodiek altijd aan je zullen doen toekomen.

4. Transparantie

We kunnen elkaar alleen kennen door open te zijn. Daarom omarmt Intergrin – en alle zorgformules – volledige openheid en staan we open voor elk commentaar.

5. Ontvankelijkheid

Klachten of meldingen kun je te allen tijde op eenvoudige wijze bij ons kwijt en we zorgen voor een snelle respons en behandeling van hetgeen wordt gemeld.

6. Verantwoordelijk beheer

Wie samenwerkt of patiënt is bij Intergrin of één van haar formules, kan onze prestaties met andere instanties vergelijken, controleren en beoordelen. Intergrin stelt de daarvoor benodigde informatie actief beschikbaar.

7. Persoonlijke aandacht

Patiënten van Intergrin hebben en verdienen onvoorwaardelijke persoonlijke aandacht, begeleiding en hosting, waarvoor Intergrin opeen persoonlijke manier zorgdraagt.